donderdag 21 januari 2016

L’Oréal Paris Infallible Lipstick –506 Red-.



Ik maak niet veel gebruik van make-up maar een lipstick is een verzorgingsproduct dat ik niet kan missen omdat ik dit dagelijks gebruik. Het nadeel van een lipstick is dat hij snel afgeeft op bijvoorbeeld kopjes en glazen en dat hij mede daardoor snel vervaagd. Het constant bijwerken van mijn lippen daar heb ik geen zin in en daarom maak ik gebruik van een lipstick die zeker meer dan 10 uur blijft zitten zonder af te geven en zonder te vervagen. Deze keer heb ik gekozen voor de L’Oréal Paris Infallible Lipstick –506 Red-. Een product dat beloofd dat het mijn lippen goed verzorgd, 24 uur blijft zitten zonder te vervagen en niet afgeeft op kopjes enz. In deze review kun je wat meer informatie over en mijn ervaring met de L’Oréal Paris Infallible Lipstick –506 Red- lezen.



Algemene informatie over het product


Merk naam : L’Oréal Paris

Product naam : Infallible Lipstick 

Kleur : 506 (Rood)

Productsoort : make-up (lipstick Long lasting)

Verpakking : plastic

Inhoud : lippenbalsem (kleur ) : 3 ml, top coat (wit) : 2 gram

Verkrijgbaarheid : parfumerie zoals bijvoorbeeld Douglas maar ook bij drogisterijen zoals Da, kruidvat enz. en via diverse web shops zoals bijvoorbeeld Bol.com

Bewaaradvies : droog, donker en koel bewaren

Prijs : 16,99 euro

Een klein stukje informatie over het merk :


Het merk L’Oréal is wereldwijd bekend en levert zijn cosmetica producten aan meer dan 130 landen. Vanaf het jaar 1913 zijn de producten van L’Oréal ook verkrijgbaar in Nederland. Contactgegevens : Postbus 505, 2130 AM Hoofddorp. Tel: 023 5499 499. website: http://www.loreal.nl.


Gebruiksaanwijzing voor het beste resultaat :


Op de eerste plaats is het erg belangrijk dat je lippen schoon en droog zijn voordat je de lipstick (kleur) aanbrengt. De lipstick kan dan namelijk makkelijker in de huid van je lippen trekken en restjes andere lipstick of lippenbalsem kunnen dan niet de aanhechting van de basiskleur verstoren. Daarna breng je als eerste de basiskleur (rood) aan op je lippen. Laat dit laagje minimaal 1 minuut maar liever nog 2 minuten drogen. Let op: wrijf je lippen niet tegen elkaar maar bedek iedere lip afzonderlijk met de basiskleur! Tip: Je kunt tijdens het wachten bijvoorbeeld alvast je mascara aanbrengen. Tenslotte breng je de top coat aan voor hydraterende en glanzende lippen. Zie bijgevoegde foto’s van voor en na het aanbrengen van de top coat. Vanaf dat moment blijft de kleur de hele dag (24 uur) mooi zitten! Dat deze lippenstift wel blijft zitten en andere niet komt omdat de basiskleur Permatone bevat. Deze stof hecht zich op een veilige manier aan de lippen. Deze lipstick is verkrijgbaar in diverse kleuren.

alleen de basiskleur 

Structuur, uiterlijk en werkzaamheid


Zowel de lipstick met de basis kleur (rood) als de top coat zijn erg stevig van structuur. Bij de top coat merk ik wel dat er een verzachtende ingrediënt in het product zit waardoor hij erg makkelijk over de basiskleur heen glijdt. De basiskleur geeft ook niet meer af als hij eenmaal goed is aangebracht. Dit kun je duidelijk zien als je de top coat hebt aangebracht. De top coat blijft namelijk zijn doorzichtige kleur behouden en overheerst de basiskleur niet. De basiskleur van dit product is rood. Deze kleur rood kan per persoon iets verschillend zijn omdat het aantal pigmenten in de huid van de lippen bij iedereen anders is. Dit betekent natuurlijk niet dat je meteen een heel andere kleur krijgt maar de rode kleur kan net iets lichter of juist iets donkerder zijn dan bij iemand anders. Bij twijfel over de kleur kun je in de winkel de tester gebruiken. Bij mij is deze basiskleur gematigd rood (dus niet fel rood) omdat ik van mijzelf een iets donkere huid heb. Als ik de basiskleur heb aangebracht is deze rode kleur iets dof maar dit veranderd meteen als de top coat zijn werk heeft gedaan. Ik heb dan mooie rood gekleurde lippen (vind ik zelf) die voorzien zijn van een frisse glans. Na gebruik van deze lipstick merk ik dat mijn lippen niet zijn uitgedroogd door het product. Het tegendeel is zelfs aan de orde. Mijn lippen zien er zelfs mooi verzorgd uit zonder scheurtjes en/of losse velletje.

voorzien van top coat 

Mijn ervaring :


Volgens mij is tijdens het lezen van deze review al wel duidelijk geworden dat ik enorm tevreden ben over deze L’Oréal Paris Infallible Lipstick –506 Red-. Ik heb jarenlang met tevredenheid de lipstick van het merk Max Factor (Lipfinity) gebruikt maar omdat dit merk op het eiland Curaçao niet verkrijgbaar is ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Na heel lang zoeken ben ik bij de Infallible Lipsticks van het merk L’Oréal Paris terecht gekomen. Inmiddels is gebleken dat dit product een erg goed alternatief is voor mijn vorige lipstick. De lipstick van L’Oréal Paris is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik koop dit product bij de DA drogisterij op Curaçao. Misschien een tip voor diegene die ook op zoek zijn naar dit product.



Dank je wel voor het lezen.

Tot ziens


Rina Jansen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten