dinsdag 17 november 2015

Airport city Free to fly





Ben je dol op (simulatie) spelletjes die je kunt spelen op je tablet, I-Phone of op de laptop dan is het spel Airport city Free to fly misschien iets voor jou!  In dit artikel kun je wat meer informatie over en mijn ervaring met het spel Airport city Free to fly vinden.

Het spel Airport City is ontwikkeld door : Game Insight International.  http://www.game-insight.com/en/games/airport-city

Ik speel het spel via mijn facebook pagina.


Inhoud van het spel:

Bij Airport city Free to fly kun je naast een mooi persoonlijk vliegveld met allerlei toebehoren ook een stad naar eigen inzicht bouwen. Tijdens het spelen van het spel krijg je wel allerlei opdrachten waardoor voor een groot gedeelte de indeling van je luchthaven en je stad wordt bepaald maar voor deze opdrachten krijg je diverse beloningen om verder te kunnen komen in het spel.
Naast beloningen in de vorm van voorwerpen krijg je na het uitvoeren van een opdracht ook virtueel geld en level punten. Het virtueel geld is enorm belangrijk omdat de gebouwen en de grond die je wil kopen enorm duur zijn. De level punten zorgen ervoor dat je steeds hoger in het spel komt en dat je dan ook andere gebouwen kunt kopen en diverse vluchten met je vliegtuigen kunt maken.



Virtueel geld verdien je voornamelijk met het laten vliegen van je eigen vliegtuigen en het toestaan (laten landen) van andere vliegtuigen op jouw vliegveld. In het gedeelte waar je de stad bouwt kun je geld verdienen door er diverse winkels, woningen enz. neer te zetten.

Uiteraard hebben jouw vliegtuigen ook passagiers nodig om een vlucht te maken. Om deze passagiers te verzamelen moet je verschillende huizen bouwen. Als je pas aan het spel begint dan heb je nog niet zoveel keus uit diverse gebouwen, huizen en vliegtuigen maar hoe verder je in het spel komt (volgend level) hoe meer je kunt kopen als je voldoende geld hebt.



Je hebt voor ieder vliegtuig een hangar nodig, en om je vliegtuigen te repareren een werkplaats die je op kunt waarderen om steeds grotere vliegtuigen te kopen en dus ook langere vluchten te maken.

Daarnaast is het erg belangrijk om vrienden te hebben zodat je samen het spel kunt spelen. Je kunt elkaar namelijk dagelijks diverse geschenken ( 1 geschenk per dag ) sturen en als je de luchthaven van je vrienden bezoekt kun je ook allerlei onderdelen, geld en olie voor je vliegtuigen verdienen.

De opdrachten die je krijgt vanuit het spel zelf kun je vinden aan de linkerkant van het spel. Daar zie je allerlei foto’s van diverse mensen zoals : een piloot, stewardess, professor enz. die je vertellen wat je moet doen om voorwerpen, geld en punten ( om een level verder te komen ) te krijgen. 

Deze opdrachten bestaan onder andere uit :


-exotische voorwerpen halen uit diverse delen over de hele wereld

-Je moet diverse collecties compleet maken.

-Bij je buren allerlei voorwerpen halen uit verschillende gebouwen.

-Gebouwen of vliegtuigen kopen en bouwen voor je eigen spel

-Exclusieve geschenken ontvangen als beloning voor het volbrengen van themaopdrachten.

-Enz. enz. enz.







Aan de bovenkant van het spel ( zie foto) zie je in welke level je nu bent en hoeveel petten je nog moet verzamelen om naar de volgende level te gaan. Deze petten voor een nieuw level verdien je door het laten landen van gastvliegtuigen en door het laten vliegen van je eigen vliegtuigen. Tevens zie je daarnaast hoeveel passagiers je nog op voorraad hebt om vliegtuigen te versturen en hoeveel olie je nog hebt.

Om de vliegtuigen te kunnen laten vliegen krijg je vanuit het spel met regelmaat olie.  Daarnaast kun je een eigen olieraffinaderij beginnen en deze steeds opwaarderen om meer olie tot je beschikking te hebben. Dat opwaarderen van de olieraffinaderij is vooral erg belangrijk als je langere vluchten gaat maken en grotere vliegtuigen aanschaft. Je hebt dan zoals je zult begrijpen meer olie nodig.


Wat zijn de voordelen van dit spel ?


-Op de eerste plaats is het spel helemaal gratis. Je kunt het downloaden via je facebook account of via de market app op je tablet of I-Phone.

-Via https://www.facebook.com/AirportCityFreeToFly kun je nog meer informatie vinden.
Of via de website : http://www.gameairportcity.com
 
-Er zit een mooi geluid en leuke graphics in het spel

-Er is een help-opties en een handige speluitleg

-Er zijn heel veel gebouwen (commerciële en woongebouwen )en decoraties die je kunt kopen.

-Tijdens het spelen van het spel wordt je niet lastig gevallen met advertenties.


Wat zijn de nadelen van het spel ?


-Je hebt best een aantal vrienden nodig om al je opdrachten uit te kunnen voeren

-Soms moet je erg lang spelen om voldoende geld te verdienen voordat je iets kunt kopen.





Via onderstaande link kun je een stukje van het spel zien :




Op bijgevoegde foto’s kun je de vorderingen van mijn spel zien.



Mijn ervaring : 


Ik zelf speel het spel Airport city Free to fly op mijn laptop en ik ben helemaal weg van het spel. Het liefst zit ik uren achter mijn laptop om zoveel mogelijk missies te voltooien maar dat is uiteraard geen optie. Gelukkig heb ik heel veel lieve buurtjes die mij helpen met het volbrengen van mijn opdrachten. Het is een spel wat super mooi ontwikkeld is en omdat je steeds nieuwe opdrachten krijgt nooit saai word.

Bedankt voor het lezen

 


Tot Ziens


Rina Jansen





2 opmerkingen:

  1. Als er mensen in Nederland zijn hoe krijg ik mijn vliegschool erop want ik heb ruimte en geld maar toch geeft hij aan geen genoeg ruime hmm vreemd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lord Bubuza heeft mijn huwelijk 11 jaar geleden gered met zijn spreuk. Mijn man vroeg een scheiding aan en het was erg gênant, beschamend en hartverscheurend. Ik begon hulp te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen zag waarin mensen Lord Bubuza waardeerden voor het helpen herstellen van hun relatie, dus nam ik contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 om hulp en hij reageerde en beloofde me te helpen mijn huwelijk te herstellen met zijn betovering. Ik deed wat hij me had opgedragen en een paar uur later kwam mijn man terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Hij annuleerde de scheiding en het is nu 11 jaar en we zijn nog steeds gelukkig getrouwd. Ik zal Lord Bubuza blijven waarderen omdat hij een God op aarde is. Hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of website: https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen