maandag 23 november 2015

Magic Mood Fan (ventilator)



Een aantal weken geleden kwam ik de : Leading Edge Magic Mood Fan tegen. Dit product trok meteen mijn aandacht omdat het uiterlijk van de ventilator erg veel leek op de ventilator die ik in mijn woonkamer in gebruik heb. Deze ventilator is wel een heel stuk groter omdat hij een behoorlijke ruimte moet koelen. Omdat ik enorm blij ben met deze ventilator (nagenoeg geluidloos, super veilig omdat hij geen uitwendige bladen bevat en makkelijk schoon te maken) besloot ik vrij snel om tot aanschaf van de Magic Mood Fan over te gaan. Het is een compacte ventilator die soepel in mijn hand ligt. De Magic Mood Fan is een erg fijn product voor mensen die het snel warm hebben. Daarnaast is het een erg leuke gadget omdat de ventilator tijdens het gebruik verlicht is. Deze (Led) verlichting geeft afwisselend steeds een andere (4) kleur. In deze review kun je wat meer informatie over en mijn ervaring met de  Magic Mood Fan vinden.



Algemene informatie over het product:


Merknaam : Leading Edge

Productnaam : Magic Mood Fan

Productsoort : ventilator

Kleur : verkrijgbaar in diverse kleuren zoals : blauw, roze, groen, geel, oranje, wit enz.

Materiaal : stevig plasctic

Verkrijgbaarheid : via de website : http://www.amazon.com/Leading-Edge-Magic-Mood-White/dp/B00DG8WGKA , http://www.latoysetc.com/magic-mood-fan-lime-green/leading-edge/lead-95000lime-green , en bij diverse winkels waar ze elektrische apparaten verkopen.

Prijs : de prijs kan enorm verschillend zijn dus is het raadzaam om voor aankoop diverse winkels of websites te bezoeken. Ik heb voor deze Magic Mood Fan 35,00 euro per stuk betaald.



Uiterlijk en werkzaamheid:


De ventilator is gemaakt van erg stevig plastic en is makkelijk schoon te maken met een iets vochtig doekje. Deze ventilator heeft geen uitwendige bladen maar maakt gebruik van kleine inwendige bladen die de aangevoerde luchtstroom door de ronde opening blazen. Deze ventilator kun je op 2 verschillende standen zetten. Daarnaast geeft de Magic Mood Fan doormiddel van een LED verlichting een 4 tal mooie kleuren die elkaar afwisselen tijdens gebruik. Dat maakt deze ventilator ook meteen erg aantrekkelijk voor jongeren. De onderkant van de ventilator is voorzien van zwart gekleurd rubber. Hierdoor blijft de ventilator erg stevig op elke ondergrond staan. Het handvat is in het midden voorzien van een versmalling zodat de ventilator stevig in de hand ligt. Aan de zijkant zit een knopje om de ventilator op 2 verschillende standen te zetten en de aan/uit knop. Aan de achterkant zie je een klepje dat met een schroefje is dicht gemaakt. Als je het klepje open maakt zie je dat je batterijen nodig hebt om het product te laten werken. Het schroefje bied extra veiligheid voor de batterij. Op deze manier kan de batterij er niet zomaar uitvallen of eruit gehaald worden.




Als je op onderstaande link klikt kun je zien hoe de Magic Mood Fan werkt.




zo heb je een beetje een idee hoe groot de ventilator is

Mijn ervaring:


Er zijn momenten dat ik het even enorm warm heb maar het is dan niet echt nodig om een grote ventilator aan te zetten. Een aantal vrouwen onder ons zal waarschijnlijk wel weten wat ik bedoel. De Magic Mood Fan is op dat moment voor mij een uitkomst. Het product geeft mij een heerlijk koel briesje waardoor ik mij meteen weer een beter mens voel. De 4 kleuren verlichting is voor mij persoonlijk niet erg noodzakelijk maar wel grappig. Daarnaast is de Magic Mood Fan erg leuk om te zien. Ik heb hem op de kast in mijn huiskamer staan zodat ik hem altijd bij de hand heb. Het valt nog ineens op dat het een ventilator is.

met licht, helaas niet echt goed zichtbaar op de foto maar wel in het filmpje 


Op bijgaande foto’s ziet u mijn 2 Magic Mood Fan. Eén in het roze en één in het blauw.

De Magic Mood Fan is wat mij betreft een geweldig product en een leuke gadget.

Bedankt voor het lezen!


Tot Ziens

Rina Jansen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten